FANDOM

Sequel strategii turowej Massive
Massive Assault: Phantom Renaissance - Jest to kontynuacja Massive Assault.

OpisEdytuj

Sequel strategii turowej Massive Assault wydanej w roku 2003. Początkowo produkt ten nosił tytuł Massive Assault: Phantom Renaissance i miał być dodatkiem do Massive Assault, jednakże w czasie trwania prac developerskich zdecydowano się uczynić z niego pełnoprawną grę. Wydarzenia przedstawione w Domination rozpoczynają się pięć lat po Pierwszej Wojnie, jaka miała miejsce w Nowych Światach. Ową rywalizację zwyciężyła wówczas Unia Wolnych Narodów, natomiast niedobitki pokonanej Ligi Widmo zeszły do podziemia. W ukrytych fabrykach rozpoczęły się badania nad wynalezieniem nowych rodzajów śmiercionośnej broni, która umożliwiłaby zrewanżowanie się za ostatnią klęskę. Wreszcie, podczas uroczystej parady z okazji kolejnej rocznicy niedawnego zwycięstwa w Pierwszej Wojnie, siły Unii Wolnych Narodów zostały całkowicie zaskoczone przez Ligę Widmo. Niedawny triumfator stracił kontrolę nad najważniejszymi miastami i niemal połowę swych wojsk. Dowództwo UWN zdecydowało się na wycofanie pozostałych jednostek na tereny górzyste, niewielkie wyspy na oceanach, a także na inne planety układu. Wszystko, aby przygotować skuteczny kontratak...

Domination wprowadza do rozgrywki znanej z Massive Assault zupełnie nowy tryb o nazwie „Assault”, w którym gracze dostają limitowaną ilość zasobów (mniej jednostek, konieczność stosowania efektywnej strategii) i następnie muszą przejąć szereg wrogich, bardzo dobrze strzeżonych, twierdz. Ponadto nowa gra zawiera:

  • Dwie nowe, rozbudowane kampanie (w sumie 20 misji) - jedna dla Unii Wolnych Narodów (głównie działania defensywne), druga dla Ligi Widmo (przeważa ofensywa).
  • Łącznie 36 jednostek występujących podczas walk..
  • Dziesięć planet, na których toczone są wirtualne potyczki w trybie „World War”.
  • Udoskonalone algorytmy sztucznej inteligencji komputerowego przeciwnika.
  • Usprawniony silnik 3D (więcej szczegółów, nowe efekty wizualne, etc.).
  • Dodatkowe kompozycje do ścieżki dźwiękowej gry.
  • Tryb multiplayer (poprzez sieć lokalną bądź Internet).

ZwiastunyEdytuj

Massive Assault Phantom Renaissance Trailer

full